SUCK

Fan vad trött jag blir...

Tjafs bråk gap skrik direkt på morgonen om det ena och andra..
Och gubben då han bara snarkar vidare, irriterande till tusan.

Och sen se hur köket ser ut när man kliver upp SUCK. Gubb fan skulle ju fixa köket igår efter han lagt pojkarna men blir så less på jämt och höra : jag tar det sen. Sen? Blir det gjort? NEJ det blir ju inte det.
Men titta på film halva natten går bra.

Och när ska jag få sovmorgon? ALDRIG!!
Man ska behöva gå upp jätte tidigt både vardag som helg medans gubben snarkar vidare.
Och ska man få upp han så får man väcka han 100 gånger som en jäkla tonåring som somnar vidare, så less på detta nu!!!
Inte ens fast han sitter uppe halva nätterna så är det jag som får ta nattmatningen, okej om jag hade ammat men det gör jag inte så det är ju inte svårt för han igentligen ta mata så jag skulle få lite mer sömn.

Eller gå upp och ta barnen nån morgon så man får sova ut men det är ju så mkt begärt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0